Kulaklık Kablosu Koptu - Bluetooth Kulaklık Tamir Kulaklık Kablosu KoptuYere düşme sonucu parçalara ayrılan P47 bluetooth kulaklığı amatör tamir denememi videoya alıp sizlerle payl. Kristal netliğinde ses aktarımı için GOLD kaplama konektörler.


Kablo Ve Kulaklik Klavye Mouse Tamiri Nasil Yapilabilir Youtube

Mesaj 6 Görüntüleme 1B.

Kulaklık kablosu koptu. Mesaj 0 Görüntüleme 54. Monitör kablosu koptu yardım Arkadaşlar monitör vga kablosunun kasaya takılan kısmı koptuYeni uç aldım ama hangi bacak nereye baglancak bilmyiorum Yardmcı olurmusunuz. ürünü taşırken bir yere çarptım anında kulaklık kısmı dağıldı kablosu koptu malzemesi çok kötü dayanıksız bir ürün.

Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp E-posta Payla ş Link. Elektronik zincir marketlerde de bu üründen yok. Kablo uçları nasıl tespit edilirmüzik.

Durum Mesaj gönderimine kapalı. Katılım 23 Nisan 2015 Mesajlar 6618 Makaleler 21. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Tam tüm kabloların birleşim yerinden koptu internette bulamadım ve kendim tamir etmek istiyorum yeni almak kolay. Birader çok sağolasın 5 yıldır belki 30 tane kulaklık kullandım içlerinden en pahallısı philips ti 60tl vermiştim birde çinden bir kulaklık almıştım içinde buffer ve normal hoparlörü vardı ses kalitesi iyiydi malzem kaliteside iyidi fakat kulaklığı sürekli cebimde taşıdığımdan bir gün kablosu koptu philips te. Yepyeni yüksek kaliteli ürün.

DSL kablosu koptu. Thursday October 14 2021. Yenisini almak istiyorum ancak ne firmaya ne de teknik servis bilgilerine hiçbir şekilde ulaşamıyorum.

Pc kulaklık kablosu nasıl tamir edilir. Katılım 16 Mart 2012 Mesajlar 6364 Makaleler 7. Kabloları çakmakla yakmanız lazım çünkü içi pamuk veya bi maddeyle kaplı kabloyu temas etmesi için açığa çıkarmanız.

Bu altın renkli jaklardan alabilirsiniz 4tl civarı kazık bi fiyatı var. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Amazon Çok Satanlar Listesi.

Kulaklığımın ana bağlantı kablosu koptu. Kablonun yenisini al ucunu niye aldınki yanlış bağlarsan bilgisayarın tamemen zarar verir hata yeni bir bilgisayar almak zorundada kalabilirsin. 5 Yıldız Wednesday October 13.

Yardım eden kişilere şimdiden çok teşekkürler. Kulaklık kablosu olmadığı için 1 aydır. Cevapla Etiketle mevsres Kilopat.

Mykablo Beats Kulaklık Kablosu 12 Metre. Bu Alana Reklam Ver. 28 Ağustos 2020 1 Kulaklığımın kaplosu.

Tamir etmeye veya ettirmeye çalış kablo kopması çok büyük sorun değil. Bana Video Önerin. Dr Dre Kulaklıklar Tarafından Beats için Yedek Kablo.

Anet Bilisim MacBook Servisi Avcilar Notebook Servisi Beylikdüzü Bilgisayar ve avcilar laptop servisi - Laptop Şarj Soketi Dc Power Jack Giriş Yeri Tamiri Değişimi. 1 17 Haziran 2016 1704 Backhoe. Elektronik zincir marketlerde de bu üründen yok.

Cevapla Etiketle Utku Girgin Gigapat. Yağmur kar gibi hava olaylarında da sporda terlerken de gönül rahatlığı ile ıslanmasından korkmadan kullanabilirsiniz ve bu da size oldukça büyük bir rahatlık sağlar. Yenisini almak istiyorum ancak ne firmaya ne de teknik servis bilgilerine hiçbir şekilde ulaşamıyorum.

Katılım 7 Aralık 2020 Mesajlar 212 Çözümler 1. Laptopun kulaklık girişi bozuldu. SteelSeries arctis3 kulaklık kullanıyorum.

SteelSeries Arctis 3 Ana Bağlantı Kablosu. Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Steelseries Siberia 200 kablosu koptu.

Çözüldü Kulaklık kablosu koptu. Xiaomi bluetooth kulaklık su geçirmez modelleri kulaklığınız yanlışlıkla ya da terinizle yağmur gibi olaylarla ıslansa da bozulmaz ve böylece uzun süre sağlam kalır. SteelSeries Arctis 3 Ana Bağlantı Kablosu.

Kaza sonucu kablosu koptu. Mesaj 1 Görüntüleme 55. Gamepower Jin kulaklık kablosu koptu.

P47 Kulak Üstü Kablosuz Kulaklık Bluetooth Kulaklık Aux ve Hafıza Kartı Girişli Mavi Güncel Kullanıcı Ürün Yorumları Tuesday October 19 2021. CSGO için Windows 10 sürüm önerisi. Başlangıç Tarihi 1 dakika önce.

Ürünü yaklaşık 1 yıl önce aldım malzeme kalitesi iyi kulak pedleri rahat uzun kullanımda 6-7 saat bile ağrıtmıyor ve mikrofonu temiz ve yüksek ses veriyor Akustik eko iptali DC ofset çıkışı ve yankı engelleme aktif ve 10dB destekten Eksileri Kabloyla kulaklık jakı arasındaki yeşil kısmın kabloyla olan ucu koptu örgü kablosu koptu iletken kablosu kopmadı hâlâ. SteelSeries arctis3 kulaklık kullanıyorum. Dün sistemime logitech marka bir kulaklık aldım.

Çözüldü Kulaklık kablosu koptu. Kulaklığımın ana bağlantı kablosu koptu. Sony Kulaklık için söylüyorum kabloyu kestiğinizde 4 kablo çıkıyor birisi yeşil biri kırmızı olan birletirip ortaya şaseye lehimliyorsunuz diğer kablolarıda sola ve sağa.

Hele kablo ortadan koptu. Katılım 11 Mayıs 2020 Mesajlar 497 Çözümler 4. Garantinin ürünü alma şansı var mı.

5 Mart 2013 2 Sanmıyorum alacaklarını. Kulaklıklarınızı herhangi bir MP3 çalara telefona veya tablete takın. Telefonun kulaklığının kablosu koptu yardım edin iyi kavranması için resimler anlatıyorum.

Kulaklığın üst tarafı koptu. 1 dakika önce 1 Bu kablo koptu. Bu kabloları nasıl bağlıycam.

Başlangıç Tarihi 28 Ağustos 2020. HttpsgooglHvRn72Merhaba ben Yiğit AydoğduYaklaşık 4 yıldır Youtube kanalımda sizlere çeşitli hataların çözümlerini. Dünya para verip satın aldığımız güzelim kulaklarımız bazen kablolarından kopabiliyor ve işte o zaman kurşun yemiş gibi hissediyoruz artık korkmanıza gerek.

Mesaj 10 Görüntüleme 426. Amazon Çok Satanlar Listesi.


Kablosu Kopan Kulaklik Tamiri Nasil Yapilir Youtube


Baseus Yiven Aux Kablo M30 100 Cm Siyah Baseus Yiven 3 5mm Aux Kablosu Ile Sizde Telefonunuzdan Tabletinizden Aracinizdan Veya Hoparlorunuzden Kali 60th 90 S


Kopan Kulaklik Kablolari Nasil Tamir Edilir How To Fix A Cable Of Headphone Youtube


Telefon Kulaklik Girisi Tamiri Cep Telefonu Tamiri Orjinal Ekran Ve On Cam Degisimi Tamir Dunyasi Ltd Sti


Kablosu Kopan Kulaklik Nasil Tamir Edilir Youtube


Kopan Kulaklik Kablosunun Devreden Tamiri Parazitsiz Temiz Ses 2021 Kulaklik Ses Kablo


Izmir Icinde Ikinci El Satilik Her Turlu Kulaklik Tamiri Y


Kopan Kulaklik Kablosunun Devreden Tamiri Parazitsiz Temiz Ses Dailymotion Video


Bluetooth Kulaklikla Kablosuz Hayat Kopan Kirilan Birbirine Dolasan Kablolardan Biktik Http Goo Gl Ohxkgy Presentation Bluetooth


Kulaklik Kablosu Tamiri Youtube


Kulaklik Jack Girisi Tamiri Parazitsiz Temiz Ses Dailymotion Video


Kablosu Kopan Kulaklik Nasil Tamir Edilir Youtube


Lenovo Hf 130 Mikrofonlu Kulaklik Alinir Mi A101 Markette 29 95 Tl Ye Satilan Lenovo Mikrofonlu Kulakligi Yaklasik Olarak Bir Aydir Kulla Kulaklik Muzik Zarf


Kablosu Kopmus Kulaklik Tamir Edilebilir Mi Technopat Sosyal


Related Posts